Börja med att trycka på länken “Glömt ditt lösenord?” som finns på inloggningssidan på appen och därefter öppnar sig en ny sida som heter “Återställ lösenord”. Skriv sedan in din e-postadress och tryck på knappen “Återställ lösenord”. Du kommer nu få ett meddelande om att ett e-postmeddelande har skickats till dig för att du ska kunna återställa ditt lösenord.
Vanligtvis kommer detta e-postmeddelande att hamna i din inkorg inom 5 minuter från att du klickade på knappen “Återställ lösenord”, men i vissa fall kan detta meddelande hamna i mappen skräppost. Gå därför till mappen skräppost och se om e-postmeddelandet har hamnat där ifall du inte fått ett e-postmeddelande från ProBITS inom 5 minuter från att du blev inbjuden till systemet.
OBS! Om meddelandet hamnar i mappen skräppost så måste du först flytta det till inkorgen innan du kan använda den länk som finns i meddelandet.
Använd länken i e-postmeddelandet för att återställa ditt lösenord och följ de instruktioner som du får upp på skärmen. Gå därefter tillbaka till appen och logga in.
Om du inte får något e-postmeddelande i din inkorg eller i mappen skräppost inom 5 minuter från att du lagts till i systemet så kan du använda kontaktformuläret som finns längst ner på sidan Support för att kontakta oss så hjälper vi dig.